Wednesday, February 25, 2009

Nisa Indoor Games...

Sabtu bebaru ni di Perkarangan Medan Usahawan menyaksikan pertandingan Catur Terbuka Nisa Indoor Games untuk mewakili Kelantan bagi Nisa Indoor Games di Kuala Lumpur bulan April nanti... banyak acara permainan indoor ni antaranya congkak, catur, carom, dam aji, dart dan macam-macam lagi... kami bahagikan pertandingan by kawasan... dan Nisa' Kota Bharu ditugaskan menganjur pertandingan catur...



Oleh kerana aku salah seorang AJK yang terlibat iaitu sebagai Ketua Pertandingan dan juga merangkap salah seorang peserta peringkat dewasa, jadi aku teruja untuk mencoretkan sesuatu di sini sebagai kenangan... Lebih-lebih lagi aku telah menang sebagai johan peringkat dewasa dan bakal berentap di peringkat pusat nanti...


Tahun 2006 Nisa' Malaysia telah mengajurkan Nisa' Games di Kelantan dan aku sempat mewakili negeri Pahang sebagai pasukan bola tampar.... manakala tahun 2009 ini pula Nisa' Malaysia menganjurkan Nisa Indoor Games di Kuala Lumpur dan aku dapat turut serta sebagai pemain catur pula...


Walaupun my hubby bertindak sebagai hakim pertandingan ni... namun keputusan diadili dengan saksama... main catur mana boleh ngelat-ngelat... kan abi kan.. nuruddin pun ada untuk memberi sokongan pada ummi... thanx to both of u...



Inilah antara gambar yang sempat dikongsi sepanjang program berlangsung.... tunggu Kuala Lumpur... aku akan turun ke sana bulan April nanti!!!

No comments:

Mari berzikir...

2nd baby...

Lilypie Pregnancy tickers

Kondisi baby...

Lilypie Maternity tickers